hittade en länk som man kan tjäna pengar på :)

Heej alla :)
jag har hittat en länk där man kan tjäna pengar :) bli medlem på den så får ni själva se, man tjänar iallafall bra på den och snabba pengar :D

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25060















Annars e allt bra här :) vi låg i maginfluensa i 2 dagar :( UNDERBART,
Till och med lilla junior blev sjuk :(
men nu mår vi bra iallafall :)
min storebror va här idag :D F*N vad jag har saknat han :'(
han kommer på dopet också nu på lördag :) underbart ! :)
Junior äär mycke mer vaken nu på dagen också :)
han får ju gröt till frukost och buskmat till middag snnars är de ju favo flaskan som gäller hihi,
Kag längtar till imorgon när min lille pojke vaknat så man kan få mycka med han och leka med han,
Min son är underbar ! de är min underbara pojkvän/sambo/festman också :)
Jag älskar dom så mycke så de gör ont,
jag kan inte föreställa mig ett liv utan dom ,
men nu ska jag o killen min lägga oss och kolla på en film o mysa ner oss !
Så godnatt folket , hoppas ni har de lika underbart som jag :)
jag junior och jag
Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0