Den vackraste ängeln där uppe i paradiset <3

Vila i frid min kusin, de va 19 år sedan du dog idag, jag kände inte dig men de känns som jag kände dig, de e svårt och förklara men du va ju mitt kött och blod, men du betyder mycke för mig ändå ska du veta, du gav min syster dom bästa 3 åren i hennes liv, och de e orättvist att du dog, 3 år gammal va du:/ du borde fått leva:( veronica behöver dig just nu väldigt mycke, hon behöver dig alltid, men vi alla vet att du står vid hennes sida varje dag och vakar över henne, du är den vackraste ängeln där uppe i himlen, hade jag kunnat så hade jag byggt en tidsmaskin och räddat dig, du betyder så mycke för oss alla, speciell för veronica, men eftersom jag inte kan göra de så hoppas jag att du har de bra där uppe var du är nu, och att du mår bra, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0