Junior <3

yees junior sover äntligen ! han ligger här o sover så fint i min famn :P han har hållit på i några timmar me o skrika vara glad skratta le skrika o skrika o gråta :/ sånna kvällar e faktist väldigt jobbiga ska jag säga :P men han e ändå så underbar ! en finare son än han finns inte ,  men nu ska jag också krypa ner i sängen :) man får ju passa på o sova medans man kan :)  Älskar dig min son Junior <3
Junior ! <3
en bild på min son när han ler :) visst e de underbart? <3
Puss haaj <3

Kommentarer
Postat av: annelie

Så skoj att du startat en blogg:)

den kommer jag lägga som favorit och följa. Träffar er inte så ofta men nu vet jag genom denna blogg vad som händer och kan följa junior lite med:)

Super varma kramar i den kalla vintern kram Annelie

2010-12-19 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0